Sunday, May 19, 2013


RAWATAN MEMULIHKAN TENAGA BATIN LELAKI

CARA URUT BESARKAN DAN PANJANGKAN ZAKAR (PENIS)
Amalan mengurut zakar memang terdapat dalam tradisi masyarakat Melayu lama. Amalan ini dikatakan telah dibawa oleh pedagang Arab ke Tanah Melayu. Telah tersebut dalam kitab Rawd-At-Tirr karangan Sheikh Nefzawi seorang penasihat istana kerajaan Arab-Tunisia di abad ke-17, berkenaan kaedah membesarkan saiz zakar melalui urut.

Nota : penderita sakit kencing manis (diabetes) pada tahap kritikal tidak digalakkan untuk mengurut zakar.

Tujuan Urut Zakar

Terdapat beberapa pendekatan serta tujuan mengurut zakar :

*Untuk membesarkan dan memanjangkan zakar. Menurut ilmu tabib Cina, zakar boleh ditambah saiz sehingga 1 hingga 2 inci. Namun rawatan urut Melayu dan kitab-kitab Arab mencatat bahawa saiz boleh ditambah sehingga 4 inci. Malahan ahli Yoga India ada yang mampu memanjangkan zakar sehingga 14-inci !

*Bagi mengubati tanda-tanda awal penyakit mati pucuk dan lemah tenaga batin

*Untuk mengatasi masalah pancutan awal atau ejakulasi pramatang

* Bagi meningkatkan keampuhan dan keupayaan zakar - supaya zakar menegak lebih tegar dan galak, condong ke atas dan timbul urat-urat zakar serta kepala zakar kembang dengan garang seperti singa apabila menghadapi isteri ketika persetubuhan
* Untuk meredakan gejolak nafsu - terutama kepada lelaki bujang atau suami yang berjauhan dari isteri (tanpa mengeluarkan air mani) serta mengelak dari maksiat zina

* Sebagai latihan untuk menghadapi situasi sebenar persetubuhan. Urut batang dengan latihan pernafasan tertentu boleh membantu suami mengawal kepala zakar untuk mengembang dan menguncup untuk kepuasan jimak pihak isteri. Sekaligus amalan urut ini berfungsi membantu suami tahan lama ketika bersetubuh.

Cara Urut Zakar Yang Betul

Ada pelbagai kaedah mengurut zakar yang meliputi cara mengurut, kawasan tubuh badan yang diurut, minyak atau alat yang digunakan dan peraturan tempoh waktu amalan urut dilakukan, malahan ada yang mengguna jampi serapah seperti dalam amalan dukun Melayu.

Berikut ini adalah koleksi kaedah urut zakar seperti yang diamalkan oleh masyarakat tradisi Melayu-Arab yang diturunkan kepada anak daripada bapa apabila anak lelaki mula mencapai umur baligh. Ianya adalah rahsia yang perlu diketahui oleh setiap lelaki yang mengambil berat akan kesihatan fizikal zakarnya.

Cara Urut Untuk Besarkan Dan Panjangkan Zakar

Kebanyakan lelaki merasakan zakar mereka tidak menepati saiz yang sepatutnya. Purata zakar normal lelaki dewasa Asia ialah sekitar 4 inci hingga 6 inci, namun perlu diingatkan bahawa kebanyakan lelaki tidak mencapai saiz zakar yang optima.

Maka atas sebab ini kaedah mengurut boleh meningkatkan zakar ke tahap yang lebih besar dan panjang.

Dalam satu kajiselidik di Amerika, majoriti wanita di negara tersebut menginginkan lelaki yang mempunyai zakar sekitar 7 inci dengan ukur keliling yang tebal. Alasan yang diberikan mereka ialah untuk dapat merasakan zakar penuh atau sendat di dalam vagina dan supaya kepala zakar dapat menyentuh mulut rahim (cervix atau Batu Meriyan dalam istilah perbidanan Melayu)


1. Mengurut zakar untuk memanjangkannya elok dilakukan pada awal pagi. Sapukan sedikit minyak lintah pada tapak tangan dan gosok dengan laju untuk memanaskannya.

2. Tarik nafas dalam-dalam. Kemutkan dubur, genggam pangkal batang zakar dengan tangan kanan menggunakan ibu jari dan jari telunjuk.

3. Lurutkan batang zakar itu membawa tangan ke hujung zakar tapi hendaklah anda berhenti bila sampai ke takuk zakar. Dengan cara ini, anda menghantar lebih banyak darah ke dalam kepala zakar dan dikunci tenaganya oleh cengkaman tangan tadi. Tahan nafas selama 7 kiraan sambil mengekalkan cengkaman itu. Kemudian lepaskan.

4. Lenturkan batang zakar ke arah paha kanan dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebnyak 21 kali.

5. Lenturkan batang zakar ke arah paha kiri dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebanyak 21 kali.

6. Pegang kepala zakar, pusingkan zakar mengikut jarum jam sebanyak 21 pusingan. Kemudian lakukan yang sama pada arah berlawanan jarum jam.

Saksikan perbezaan pada zakar anda pada hari-hari ke 7, ke-14 dan pada hari ke-21 dan hari ke-40. Sebaik-baiknya anda mengukur zakar terlebih dahulu sebelum memulakan latihan ini.

Cara Urut Untuk Keraskan Zakar

Sebelum tidur ambil sedikit minyak lintah dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskannya apabila mengurut.

Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jari tangan dan urut kelengkang iaitu antara dubur ke telur zakar ( seakan-akan Istibra selepas kencing ) . Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Lakukan sebanyak 7 kali.

Kesan dari amalan ini akan dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan galak sekitar 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika cuaca sejuk supaya ligament dan urat-urat zakar berada pada tahap kecergasan yang terbaik.

Cara Urut Untuk Memecahkan Lemak , Angin Pada Batang Zakar

Semasa bangun dari tidur, selatkan pangkal batang zakar (kawasan yang berhampiran dengan bumi zakar) menggunakan jari telunjuk dan jari tengah tangan kanan atau tangan kiri. Hujung jari-jari itu menekan ke bumi zakar sambil mengurut-urutnya ke atas dan ke bawah.

Lakukan selama kira-kira 2 minit atau hitungan 99 kali. Lakukan pada setiap pagi kerana amalan ini akan memecahkan lemak dan angin dari berkumpul pada pangkal zakar. Ianya juga dapat mengelakkan dari berlakunya tersimpul urat buah zakar apabila usia meningkat tua.

Cara Urut Zakar Untuk Menahan Mani

Menurut kitab Tajul Muluk dan Rawd-at-Tirr, mengurut menggunakan minyak urut yang khas boleh membantu lelaki bertahan lebih lama ketika bersetubuh.

Caranya ialah dengan mengurut sehala dari pangkal zakar menghala ke hujung zakar, berulang-ulang kali. Tempatkan ibu jari di bahagian atas batang zakar, jari tengah di bahagian bawahnya.
Lakukan urutan selama 2 minit atau 99-kali hitungan. Latihan ini boleh dilakukan pada bila-bila waktu lapang, kecuali pada waktu Zohor dan Maghrib.

UBATAN HERBA YANG DAPAT MEMBANTU MENINGKAT KEUPAYAAN ANDA

Vimax Canada | Solusi Lemah Tenaga Batin Dan Zakar Pendek

 

 VIMAX adalah Kapsul yang diimport khas dari Kanada yang telah mula mendapat tempat di kalangan pengguna Malaysia.

Vimax Pills ialah makanan tambahan atau food suplemen untuk lelaki, yang mampu membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki secara 100% herba asli. Secara amnya, ia mampu membawa kesan positif kepada sistem reproduktif lelaki serta mengekalkan kesihatan lelaki. Dengan amalan Vimax, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN.
  1. • Vimax ini memberi kesan yang KEKAL.
  2. • Vimax akan memberi kesan yang memuaskan dari segi saiz kekerasan, dan pancutan sperma.
  3. • Vimax juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim.
  4. • Pancutan yang lebih puas jg dapat dinikmati, selain hubungan intim yg bertahan lebih lama.
  5. • Peningkatan dari segi konfiden ,Vimax akan menjadikan mereka lelaki idaman wanita.
  6. • PENAMBAHAN PANJANG sehingga 3.5 inci
  7. • KEKERASAN MAKSIMA
  8. • KETAHANAN LEBIH LAMA
  9. * Tiada pantang larang dan sesuai walaupun untuk mereka dengan masalah jantung, darah tinggi atau kencing manis. Vimax Produk Yang Diperbuat dariHerba 100%

Apakah hasilnya kekal?
Ya, kekal. Anda mengawal pertumbuhan kerana sekali anda mencapai saiz optimum anda, anda boleh berhenti mengambil VIMAX PILLS. Kita berkata anda boleh berhenti mengambil PIL-PIL VIMAX kerana ia tidak mustahak adalah lebih besar daripada 9 inci.. Sesuatu lebih besar daripada itu mungkin terlalu besar untuk kebanyakan wanita. Satu zakar yang sangat besar sembilan inci atau lebih 9 inci, pilihan adalah milik anda.

Apa Vimax dapat melakukan untuk saya?
• Memanjangkan zakar sehingga 4 inci dalam masa 3 bulan !
• Sebahagian besarnya meningkatkan keinginan seks dan stamina anda;
• pembinaan zakar yang lebih besar, lebih keras;
• Lebih kukuh dan kepuasan seks yang lebih maksimum;
• Berhenti pramatang pancutan mani;
• Rupa zakar anda yang besar dan panjang akan membangkitkan keinginan pasangan anda untuk seks.
• Darah akan mengalir dengan sempurna ke daerah zakar untuk maksimumkan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti yang anda mahukan.

Bilakah keputusan maksimum dapat dilihat ?
• MINGGU 4: Dalam beberapa minggu perubahan ketara akan kelihatan di mana keluasan zakar anda dan pembinaan lebih panjang berkekalan
• MINGGU 8: Kemudian, selepas sebulan atau dua, anda akan menyaksikan satu perubahan dalam kepanjangan zakar anda dan sekali lagi anda akan perhatikan zakar lebih besar dan lebih tebal.
• MINGGU 9+: Perubahan ketara di mana saiz yang lebih panjang dan besar seperti yang anda idamkan dan mimpikan selama ini.

Sebarang kesan sampingan akan dialami?
Jawapan adalah TIDAK. Vimax Pills dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat yang tidak memerlukan preskripsi doctor. Apa yang anda perlukan ialah anda perlu minum air suam dengan kadar yang banyak.

Ada tak faedah lain daripada Vimax Pills?
Pil-pil kita akan memperbaiki anda kesihatan seksual keseluruhan, membuat anda berasa lebih muda dan anda akan telah kepuasan seks lebih menyeronokkan. Anda boleh mengambil satu biji pil 2 kali setiap hari untuk mengekalkan kesan-kesan VIMAX PILLS dalam sistem anda dan untuk menggalakkan peningkatan kelelakian
Selepas banyak tahun Research dan Development, syarikat ini dengan bangga menawarkan anda satu produk 100% Natural herba dan secara tetap memanjangkan saiz zakar sehingga 3-4 inci dalam panjang dan sehingga 25% dalam lilitan

Apa hasilnya?
Sedang menggunakan pil-pil VIMAX, anda akan mengalami 3 perubahan besar dalam kehidupan seks anda!
• Keseronokan seksual yang bertambah.
• Lebih keras, lebih panjang
• Dorongan seks bertambah..

Bagaimana saya menggunakan Vimax Pills?
Mengambil 1 pil sehari di waktu pagi dengan air. Juga sekiranya anda mahu untuk mengukuhkan prestasi seksual anda kesan 1 pil 30 minit di sebelum seks.

Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik?
Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Bottles atau 9 set vimax atau 12 set vimax untuk hasil-hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.Anda bersetuju menggunakan produk ini tanpa paksaan dari mana-mana pihak, anda perlu tahu bahawa produk ini adalah diimport daripada luar Negara. Jadi anda bertanggungjawab ke atas penggunaan tersebut.





Bilakah saya akan dapat kesan-kesan positif?
MINGGU 1-4Dalam beberapa minggu anda akan dapati kesan peningkatan stamina dan daya seksual.MINGGU 4-8Selepas itu, selepas 2 bulan, anda akan dapati kekerasan zakar bertambah. Begitu juga ketebalannya, anda akan dapati ia lebih lebar dan keras. Apabila anda berdiri di depan cermin, zakar anda akan kelihatan gemuk dan tebal.MINGGU 9+ Apabila anda mengalami ketegangan, anda akan lihat perubahan ketara. Zakar anda kelihatan tegap, kuat dan teguh. Ia hanya mengambil masa 3 bulan sahaja untuk zakar anda kelihatan kuat, tegap dan besar. Selain kepuasan pancutan mani yang berganda, air mani anda akan keluar dengan banyak sekali.

Soalan: Adakah Vimax selamat?
Jawapan: Vimax diperbuat daripada herba, bukan campuran bahan kimia. Vimax selamat digunakan.




http://suamigagah.files.wordpress.com/2012/09/vimaxreview.gif

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekiranya rawatan secara urutan telah di usahakan, ubatan herba juga telah di amalkan namun tiada berhasil seperti yg di citakan, hubungi saya untuk rawatan khas. Sesuatu yang ghaib mungkin telah di kenakan keatas pesakit lemah tenaga batin ini iaitu sihir atau santau ke atas kemaluan pesakit. Saya hanya berusaha dan berdoa , Allah SWT yang akan menyembuhkan. Hubungi 016-6353 601


2 comments: